• In Case You Missed One

  • What’s in it for you?

    Custom Search
  • Get Published in 2017

    Submit your book proposal today! Submit your book proposal today!
  • Register Today!

  • Why Take The Chance At Missing One?

    Put in your email address to find out when a new post goes live on The M3 Blog!

    Join 286 other subscribers

  • What’s the buzz?

  • RSS for any Reader

    I heart FeedBurner

    FBFPowered by ®Google Feedburner

  • Like Red Dwyer on Facebook

    Red Dwyer - Author

    Do you know someone who draws upside-down? ... See MoreSee Less

    Te compartimos el Impresionante talento de este artista. ¿Qué te parece?

    View on Facebook

    Love this ... See MoreSee Less

    ESTO SI QUE ES ARTE :O :O INCREÍBLE.

    View on Facebook

    How good are you with portraiture? ... See MoreSee Less

    My tribute to David Bowie and Freddie Mercury/Queen

    View on Facebook
  • Like the 5,000 page

  • Helping Keep the Power On

  • And Now For Something Completely Different.

  • Patriots & Ex-Pats

    Free counters!

Winners, One and All

I have been prodded by one of the winners to get with announcing who won the book giveaway for Mantra for a Muse.

With no further ado, there were four winners. Bear chose the numbers of three of them. The fourth was gifted a book. You see, one person crawled in the SIB and stated unequivocally: If I win, I want you to send a copy to someone else. For that magnanimity, I awarded a fourth book.

No, I will not tell you which is which, but what I will tell you is who won!

Cat

Laurie

Lizzie

Mystery Coach

Congrats to all the winners. If you want a copy for yourself, with or without an autograph, they are cheaper on M3 than they are on Amazon or CreateSpace 😉


(c) Red Dwyer 2012
Re-Blogging of this or any other post on The M3 Blog
is expressly forbidden.
Copyright and Privacy Policy available
in The Office.
Content Protection by DMCA.com
Next Post
Leave a comment

14 Comments

  1. <<—————that;s me… and I am HAPPY!

    Yay! I am so excited ! Butt wiggle happy dance

    ''''' ( Y ) ''''''''''

    I am going to sit by the mailbox and as k the mailman everyday – Is it here yet.. is it here yet?!

    Thank you sooooo much and thanks to Bear for drawing numbers.. woooohoooo I WON!

    Love and stuff…good stuff
    Lizzie 😀
    Lizzie Cracked recently posted..What is it about Buckets?My Profile

    Reply
  2. THANK YOU SOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH
    I AM SOOOOOOOOOOOOOOO EXCITED AND HONOURED RED XX
    AS I SAID WROTE LAST NIGHT XX
    THE MINUTE I FINISH IT AND I AM SURE I WILL EAT UP EACH WORD 😉 I WILL DO A WRITE UP ON IT WITH THE TRAILER XX
    LOVE YOU
    AND THANK YOU SOOOOOO SWEEET
    IT’S BEEN A LONG DAY RIGHT ?
    SOMBRE SILENT ALL FEELING
    SO THANK YOU FOR THE SPARK OF LOVE THAT YOU ARE 🙂
    GOING TO BED A BIT BRIGHTER CUZ OF YOUR LIGHT XX
    AND PS- I HAVE THIS COOL CAMERA READER THING THAT I HAVEN’T EVEN OPENED YET TO READ SMALLER PRINT BOOKS – SO YES – I CAN TAKE PICS OF YOUR WORDS 🙂
    HOW COOL IS THAT XX ONWARDS AND LEARNING ALWAYS AND TONS AND TONS OF LOVE
    COMPASSION – LOVE – SWEETNESS AND UBER GRATITUDE XX
    CAT
    Cat Forsley recently posted..I can Never forget – Cat Forsley ©My Profile

    Reply
    • Oh, what wonderful technology, Cat! I am so excited for you! I meant to ask you…do you read ebooks on your computer so you can blow them up? I know it occurred to me to ask you, although I am fairly certain it was filed in the “when I can see the bottom of my inbox” folder. *giggles* Beaucoup amour, mon Chat Doux <3 xxx Dormez bien!

      Reply
      • GOOD MORNING 🙂
        a brighter DAY 🙂 YES 🙂
        i can read them on my computer = and i loooove audiobooks 🙂 and this is a cool tool i have now
        adaptive tech is soooooo amazing 🙂
        The glasses are amazing 🙂 PRETTY BLESSED AND LUCKY GRATEFUL CAT 🙂
        here is the product
        Ashlowvision –
        http://www.ashlowvision.com/handheld/quicklook-2-go.1590.html
        I am a lucky grateful Cat – all these wonderful aids – LOW LOW LOW SIGHT WILL NEVER EVER STOP ME 🙂 and i am still waiting for the MAILMAN 🙂 LOL
        XX
        love you xooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
        will write you the moment it apprears 🙂
        xx
        C
        Cat Forsley recently posted..I can Never forget – Cat Forsley ©My Profile

        Reply
        • How completely and utterly cool! Sooooo happy for you! Audio books. We need to talk, my silken voiced friend….<3

          Reply
          • when You have time 🙂 ok …….
            You are moving way fast ….
            cool tool huh ? yeah –
            i kinda feel silly with these things but hey ! That’s life … Audiobooks – ME IN LOVE WITH THOSE .
            Last night before bed – i listened again to “The Happy Prince ” by Oscar Wilde – Oh how my ears love BOOKS 🙂 lolololololol 🙂
            sending a thursday Smooch
            and all good things in Good time 🙂 xx
            Cat xx
            Cat Forsley recently posted..Sunshiny Wednesday – Cat Forsley ©My Profile

  3. AND YEAH LIKE LIZZIE SAID 🙂
    I AM GONNA SIT OUTSIDE MY APT AND ASK THE MAILMAN EVERY DAY XX
    🙂 SMILES AND GOODNIGHT XOXOXOXOXOOXOXOXOXOXOXOXO
    LOVE XO
    Cat Forsley recently posted..I can Never forget – Cat Forsley ©My Profile

    Reply
  4. GASP! I won!? 🙂 SCORE! Oh yah!!! Maybe it was the incessant clicking of those entry boxes!

    Yaaaah, I’ll be all up in my mail person’s grill looking for it too!!! Awww! Thanx RED!!! And Bear too!

    I am SO excited!! I’m going to run RIGHT downstairs to see if it’s in the mailbox! What? I didn’t check the mail yesterday. LOL 🙂

    Congratulations to Lizzie, Cat and Laurie up there too!

    Sue (skipping away tickled to death!)
    Mysterycoach recently posted..~ 9/11 A Moment of Silence ~My Profile

    Reply
  5. Congratulations Everyone!!! 🙂

    Always happy to see friends win!!! 🙂

    Love and hugs!

    Prenin.
    prenin recently posted..Tuesday. A new thread, then more writer’s block.My Profile

    Reply
  6. My book is here 🙂 I got it yesterday but didn;t get the mail til now – my dad did I mean – I guess the mailman got sick of me asking… no really though we have little boxes down the street – very few on house mailboxes here.. so oif it doesn;t fit and the mailman is in a hurry they put a notice in and take it to the post office for pick up… so I got it ..and I love it..everyone is passing it around and ooooo and aaaaaaaa ing… thank you so much.. I will cherish it and keep it on my special books pile and I, in the few minutes I got to hold it have already found 2 new favorites…
    REally… I am so grateful, it is beautiful…
    Much love and thanks
    Lizzie <3
    Lizzie Cracked recently posted..Flash in the Pan – a Hat TrickMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

0Shares
0 0 0 0